Prekių pristatymo ir grąžinimo sąlygos
Prekių pristatymas
Pristatymo Būdas | Terminas | Kaina |
---|---|---|
Paštomatas | 1-3 d.d. | 2.99€ |
Kurjeris | 1-3 d.d. | 3.99-6.99€ |
Jūsų įsigytas ir apmokėtas prekes pristatysime Jūsų pasirinktu būdu:
• Pasirinkus „Paštomatas” siuntimo būdą, siunta bus pristatytą į artimiausią paštomatą, pagal nurodytą adresą.
• Pasirinkus pristatymo būdą „Kurjeris” siunta bus pristatyta kurjeriu Jūsų nurodytu siuntimo adresu.
Mūsų parduodamos prekės pradedamos gaminti tik tada, kai klientas įvykdo užsakymą. Prekės gamyba užtrunka 2-8 d.d.
Kai prekės bus paruoštos išsiųntimui, Jūs gausite elektroninį pranešimą.
Prieš pristatydamas prekes kurjeris susisieks Jūsų nurodytu telefono numeriu ir suderins siuntos pristatymo laiką. Neatsiimta siunta grąžinama į PonasBebras.lt
Atkreipkite dėmesį, kad turite nurodyti teisingą telefoną ir pristatymo adresą, kuriuo būsite, kai kurjeris pristatys Jums prekes.
Apie kiekvieną užsakymo vykdymo etapą Klientas yra informuojamas el. paštu.
Pastaba! Savaitgaliais ir švenčių dienomis užsakymai nėra vykdomi.
Kokie pristatymo terminai yra šiuo metu?
Darome viską, kad užtikrinti greitą ir saugų užsakytų prekių pristatymą. Tad dėl susiklosčiusios padėties prekių pristatymas gali užtrukti iki 2-8 d.d. priklausomai nuo pasirinkto siuntimo būdo.
Mes atidžiai stebime situaciją ir reguliariai atnaujiname numatomą pristatymo laiką.
Visais klausimais galite kreiptis el. paštu: pardavimai@ponasbebras.lt
Prekių gražinimas
Klientui parduotų prekių trūkumai šalinami, nekokybiškos prekės keičiamos ir grąžinamos remiantis „Daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklėmis, patvirtintomis LR ūkio ministro 2001 m. birželio 29 d. įsakymu Nr. 217 „Dėl daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklių patvirtinimo”.
Nepatikusių prekių grąžinimo atveju, pristatymo mokestį turi mokėti klientas. Grąžinamų nekokybiškų prekių siuntinio pristatymo išlaidas padengia pardavėjas.
Pardavėjas prekes iš kliento priima, jeigu: prekė nenaudota, nepraradusi savo prekinės išvaizdos bei nėra sugadinta kliento, pateikiama originalioje tvarkingoje pakuotėje, grąžinama pilna prekės komplektacija, klientas pateikia prekės įsigijimo dokumentą.
Prekė nekeičiama, neatlygintinai trūkumai nešalinami ir pinigai negrąžinami, jei prekės trūkumų atsirado dėl to, kad klientas pažeidė prekės naudojimo ar saugojimo taisykles.
Norėdamas grąžinti prekę(-es), pirkėjas gali tai padaryti per 14 (keturiolika) kalendorinių dienų nuo prekių pristatymo pirkėjui dienos, informuodamas pardavėją kontaktų skyriuje nurodytomis susisiekimo priemonėmis, nurodant grąžinamos prekės pavadinimą, užsakymo numerį ir grąžinimo priežastis.
Kokybiškos, gamintos pagal individualų užsakymą prėkės negrąžinamos ir nekeičiamos.